اقولك سر
اقولك سر ومش خايفه؟!
انا طول العمر بخاف م الحب وحكاياته
ببعد عن سيرته ووآهاته
وكانى بحارب صراعاته
والقلب حالفله الف يمين
لايروحله ولايسامحه ويصفى
لكن مش عارفه انا لي اتخضيت
شديت القلب وتوهته
قربته اليك عنى بعدته
سرسبته لعندك وخطفته
طب ليه مستمتع بالخطفه!!
مع انى حقيقى مانيش فاهمه
لكنه مقرر يتديلك
من شهد هواه اول قطفه
طب لى وازاى انت سرقته
طيرت القلب وغرقته
وانا ليه ذوقته وهيئته
وسلمته اليك انا مش عارفه؟؟!
العين هيمانه وسرحانه

وفحضن عيونك نيمانه
واحتلت من رمشك سريرين
والباقى بنت بيهم غرفه
تنقلها فبيت بانياه فقلبك
شرايين القلب ممراته
دقات القلب وحركاته
عمال بيساعدوا فتثبيته
واللى يأخرهم عنك يوم
بيلاقوا معاه مليون صرفه

لى روحك هاديه ومكاره
دخلتلى بميت الف اماره

واصطادت قلبى بسناره
متراهنه عليه ومهيش صدفه
ليه اديك بتسلم وترحب
وبثقه بتاكد وتقرب
بتحن عليا وبتطبطب
وانا ايدى مابين رعشه ورجفه
معقوله اكون بهواك حسيت
وف نار الحب انا اتحطيت
ورجعنا صالحنا الحب
وجيت
وبقولها بحبك
مش خايفه
0 Responses

إرسال تعليق

  • جدنا على الفيسبوك

    كلموا الماسوكيه الصغيره

    Powered By Blogger

    ياه كل دول هنا